BREJLANDO
ZAŽÍT SLAVNOSTNÍ ATMOSFÉRU KULTURNÍ AKCE V TEPLÁKÁCH
Sociální sítě
media relations
copywriting
PR strategie
personální PR
media monitoring
Social Media Listening
Ghostwriting
Event Management
![](https://assets-global.website-files.com/63932f50b143763807a4f76c/63933677eba54ce4a0b87b87_brejlando.jpeg)
VÝZVA
Kvůli dlouhotrvající covidové pademii v česku de facto vymizel kulturní průmysl a lidé toužili po nových zážitcích. Tuto potřebu měl ambici naplnit projekt Brejlando, divadelní experiment ve virtuální realitě, který může zažít kdokoliv i u sebe v obýváku. Nejedná se ale o službu, která je náplastí na pandemická opatření. Jeho cílem je zůstat s námi napořád a museli jsme proto přijít s komunikační strategií, která bude funkční v jakékoliv době. Čelili jsme tedy výzvě udělat vynikající PR ambicióznímu projektu, přitáhnout diváky a v co nejkratším možném čase proměnit začínající projekt v ziskový.
ŘEŠENÍ
PR kampaň jsme postavili na velkém mediálním pokrytí nové atraktivní služby a všech jejích funkcí. Důraz jsme kladli zejména na její inovativnost. Brejlando totiž není pouze klasickým streamem divadelních představení, která byla k vidění na scénách divadel. Jednotlivé hry jsou upraveny pro nový formát - mají kratší scénář, odlišnou choreografii i scénografii. To vše je natočené na 360° kameru. První hrou, kterou diváci mohli vidět, byli Hamleti Divadla Na zábradlí.
{{cool-layout}}
Informace ohledně Brejlanda se dostaly například na: Česká televize, Seznam Zprávy, idnes.cz, Deník N, Právo, Blesk, MF Dnes, Lidové noviny, CzechCrunch, Forbes, Lupa.cz, Český rozhlas, Živě.cz, Marianne, Reflex, Respekt, novinky.cz, iprima.cz. Také německá televize ZDF odvysílala o službě reportáž. Díky takto širokému mediálnímu pokrytí byly vstupenky na VR představení rychle vyprodány.
![](https://assets-global.website-files.com/63932f50b143763807a4f76c/63970eece0fa41765a56616d_brejlando_detail-1.jpg)
![](https://assets-global.website-files.com/63932f50b143763807a4f76c/63970eff89de5d5fb58730f6_brejlando_detail-2.jpg)