Zpět

TATA BOJS ONLIVE

ONLINE KONCERT NEMUSÍ BÝT NUDA!

Sociální sítě

media relations

copywriting

PR strategie

personální PR

media monitoring

Social Media Listening

Ghostwriting

Event Management

VÝZVA

TATA BOJS, oblíbená česká alternativní kapela, se během covidové krize rozhodla uspořádat namísto tradiční benefiční akce online přenos s interaktivními prvky "OnLive". Naším úkolem bylo během pouhých tří týdnů připravit kompletní komunikační plán a zajistit dostatečnou mediální pozornost pro získání finančních prostředků Nadačnímu fondu Šestý smysl.

ŘEŠENÍ

Připravovaný koncept jsme teaserovali pomocí série videí a následně ve spolupráci s kapelou a vydavatelstvím Supraphon koncert odkomunikovali. Povedlo se nám získat velkou pozornost médií, která měla zájem o originální zprávy týkající se něčeho jiného, než pandemie. Všechny tyto aspekty výrazně přispěly k propagaci koncertu, Nadačního fondu Šestý smysl a zároveň i nového singlu Zvony.

{{cool-layout}}

Mediální pozornost nám pomohla dosáhnout vytyčených cílů. Diváky jsme dokázali přilákat na úplně nový typ zážitku a samotná událost se stala virální. PR kampaň organicky vygenerovala víc než 20 mediálních výstupů během pouhých 3 týdnů. Dohromady s celostátním tiskem a televizí zasáhla přes 4 460 000 lidí. Česká televize zahrnula video z přípravy koncertu do programu v hlavním vysílacím čase. Informace o OnLive koncertu se pak dál šířila skrz česká média jako Český rozhlas (iRozhlas.cz), Denik.cz, Tyden.cz, iReport.cz, Právo (Novinky.cz) nebo MF Dnes.

Záznam koncertu vidělo k lednu 2021 přes 45 000 sledujících, což je návštěvnost totožná s 12 vyprodanými koncerty ve Foru Karlín. Koncert dokonce nadchl lokální zastoupení Youtube, které jeho záznam zařadilo na 1. místo v promovaném playlistu a organicky se tak stal součástí reklam na homepage Youtube.

🍪Tato webová stránka používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze provozu.